Takový trošku zázrak....

30.01.2015 21:00
Ahoj Bohdane, jeden vlastní příběh bych měl ;-)   :
 
Takový trošku zázrak....


........... blížilo se léto 2007 a čas dovolených a já byl toho času již delší dobu bez partnerky.Smířen s tím,že se to asi hned tak nezmění.
A to přes to,že jsem muž(39) mladšího vzhledu štíhlé postavy a na nezájem žen si nemůžu stěžovat.
Kolega mě přesvědčil,abych jel s jeho rodinou na dovolenou do Chorvatska.Shodou okolností jsme na druhý pokus zakotvili tam,kde jsem prožil nádherné "líbánky"(neoženil jsem se)rok před tím.
Jenže za pár dní jsem byl"otrávený",protože jsem vlastně dělal"oper"synovi jeho partnerky.Těšili se na potomka,tak na tom usilovně"pracovali"......a povedlo se jim to.Je to nádherná zdravá dcerka Terezka.
Ale to ještě není ten zázrak o kterém píšu. Ale ve věku kolem 40ti  to skoro je.
Říkal jsem si,že alespoň nějaký ten flirtík by se mohl zadařit, ale začal jsem i tuhle myšlenku po několika dnech a marných pokusech opouštět.
A pak to přišlo!
Schylovalo se k večeru, procházím pláž a vidím skupinku lidí(z Chorvatska) u které nezůčastněně ležíce na dece byly dvě pohledné ženy.
Nebylo jasné,zda k nim patří, ale vyměnili jsme si pár pohledů. Po nějaké chvíli se obě zvedly a namířily si to do kempu.
"Vystartoval"jsem za nimi a asi trošku neohrabaně jsem říkal, zda mi rozumí a že hledám nějakou společnost, zda bychom se druhý den mohli vidět. Souhlasily a domluvili jsme se na stejném místě ráno. Pravda,daly si na čas....vyspávaly....ale dočkal jsem se.
Byl to úžasný den, protože s Ilonkou jsme si padli do oka na první pohled a skvěle si rozuměli.
Dokonce tak,že jsem dostal nabídku zůstat s nimi na zbytek pobytu v jejich stanu. Wuau!
Toho jsem rád využil - ne zneužil....bylo to ve vší počestnosti....a vůbec mi nevadilo,že jsem vzrušením nemohl vůbec spát.
To samé mi Ilonka potvrdila také.
Říkal jsem si,že by bylo fajn,kdyby žila tak do 100km od mého bydliště,že by náš začínající vztah měl větší šanci na pokračování.
A jaké bylo mé překvapení,že to bylo jen 20km!
A navíc se po dovolené chystala stěhovat,tak jsem navrhnul,že může rovnou ke mě.
Souhlasila.Wuau!
Jela nazpět o několik dnů později,ale nevystoupila po cestě kde bydlela a jela rovnou za mnou.
Pravda, nastěhovala se o 14dní později, ale bylo úžasné, že jsem si z dovolené přivezl "nevěstu".
Vlastně ani neměla v plánu na tuto dovolenou jet, ale objednaný zaplacený zájezd dcery Její kamarádky Jarči by jinak kvuli nemoci propadnul.
Mě tato shoda všech okolností připadá jako malý zázrak.
A jak vám?

Petr Machala

—————

Zpět