Musela jsem zemřít. Má cesta od nemoci k opravdovému uzdravení - odkaz

10.10.2014 16:17

Zdravím,

zde je odkaz pro méně movité ☼

hezké dny, Johanka

https://uloz.to/xryeEEKs/anita-morjanni-musela-sem-zemrit-pdf

 

Dne 10. září 2014 23:45 Kubala Bohdan <bohdan.kubala@bmczech.cz> napsal(a):

Ahoj,

dneska jsem dostal od Haničky Benešové odkaz na velice zajímavou knížku o které nám vyprávěla. Jmenuje se „Musela jsem zemřít“ a vypráví příběh , která přežije svojí klinickou smrt. Také připojila odkaz na rozhovor s její autorkou Anitou Moorjani, který je s českým  překladem. Jsem rád, že se můžu o něj s Vámi podělit. Mám za to, že Vás, kteří jste ji ještě nečetli osloví stejně, jako mne J.

 

hezký den

 

Bohdan

 

Musela jsem zemřít. Má cesta od nemoci k opravdovému uzdravení

Anita Moorjani

https://data.bux.cz/book/003/601/0036013/large.jpg

Anotace

Životní příběh Anity, napsaný čtivě a upřímně, se okamžitě stal bestsellerem a autorka dnes patří mezi významné osobnosti, nadšeně vítané čtenáři po celém světě. Brzy po sňatku u ní diagnostikovali rakovinu, po čtyřech letech různých pokusů o léčbu upadla do kómatu a všechny orgány jí postupně selhávaly, což prokázala tomografická vyšetření. Nečekaně se však z klinické smrti probrala a velmi rychle se začala zotavovat. Následná vyšetření neprokázala žádná ložiska rakoviny, což je zcela neuvěřitelné a vědecky nevysvětlitelné. Strhující závěrečná část se týká autorčiny proměny ve vnímání hodnot, neboť na základě prožitku blízké smrti objevila smysl života.

 

 

Odkaz na video se spisovatelkou s českými titulky :

 

https://www.youtube.com/watch?v=UkspZph-9z4

—————

Zpět