Kdo blokuje volnou energii?

13.05.2013 21:54

 

Jeden z nejznámějších propagátorů volné energie na českém webu, pan Ladislav Kopecký, se stal (resp. jeho webové stránky) obětí útoku jedince (-ců), jejichž cílem je buďto hloupá legrace nebo blokování informací o volné energii. 
Po varování od fanouška pana Kopeckého jsem jeho web navštívil (nebo se o to alespoň pokusil) ale dál jsem se již nedostal. Je důležité o takových činech vědět a příště nad nimi nemávnout rukou. Závěr si vytvořme každý sám. LF.
 
Přikládám mail od p. Kopeckého. 
 

Zdravím,
 
byl jsem upozorněn, že se někdo snaží sabotovat snahy o šíření informací o volné energii a nových technologiích (viz níže). Prosím o rozšíření této informace. Nástup nových technologií je v současné době pro lidstvo životně důležitý, proto se nenechme zastrašit a šiřme tyto informace s ještě větším úsilím.
 
Ladislav Kopecký

Dodatek: 20:45

Dobrý den.
 
Nemyslím si, že je to náhoda. Něco podobného jsem zažil u svých stránek proti NWO, které nakonec vzal "pod svá křídla" jeden dobrý člověk. (Dokonce si toho všiml i pan Stwora a napsal o tom do Zvědavce článek.) Kromě toho jsem vytvořil studijní skupinu Kesheho technologií a zaregistroval adresu magrav.technology@seznam.cz, kam se zájemci měli hlásit. Přihlásilo se asi 40 lidí. Nyní je tato adresa zablokovaná. Opravdu je těžké nebýt paranoidní.
 
Zdraví
 
Ladislav Kopecký
 

—————

Zpět