Jaroslav Dušek a tajemný esoterik Karel v Dobrém jitru ČR2, 11. června 2006

20.11.2012 21:47

 

 

Naprosto famózní průnik alternativního myšlení do hlavního média - stanice Českého rozhlasu. Tři hodiny pořadu, kam neprozřetelně zvali Jardu, aby rozmlouval o blízkostí Země, matky Gayi, se svými blízkými, a kam on prozřetelně pozval kamaráda mystika Karla. Mělo to naprosto mimořádný ohlas u posluchačů a ČR byl donucen to vyvěsit na svých webových stránkách. 
IGOR: Odtud jsem to stáhl a dávám na Gossscha1, kam to patří!  Jarda mi teď v Chotěboři říkal, že tím to v Rozhlase skončilo, prý mu poděkovali a už se nepozvali. Příznačné. Ale díky moc za tenhle průnik, průsak!  Je to prostě skvělé. -- Toho Karla znám, jednou mě k němu Jarda vzal do jakési minigarsonky na Praze 7, kterou obýval s půvabnou svou ženou. Tehdy na mne ještě byly jeho názory „moc"... Buď se uklidnil, učinil srozumitelnějším, nebo zůstal stejný a vyvinul jsme se já, my. K lepšímu... Jako že to lépe chápeme a Pravdu a Podstatu v tom poznáváme. Díky Jardo a Karle!

 

 

1) Jaroslav Dušek a tajemný esoterik Karel v Dobrém jitru ČR2, 11. června 2006

 

 

 

 

2) Jaroslav Dušek a tajemný esoterik Karel v Dobrém jitru ČR2, 11. června 2006

3) Jaroslav Dušek a tajemný esoterik Karel v Dobrém jitru ČR2, 11. června 2006

 

 

—————

Zpět