Generátor vodíku ala Meyer

15.06.2012 19:51

 

Generátor vodíku ala Meyer

odkaz :volnaenergie.xf.cz/navody/generator_vodiku/generator.htm
 

Tak jsem se pustil do výroby generátoru vodíku podle návodu S.Meyera. Myslel jsem si, že sehnat nerezovou trubku není až tak velký problém, ale ono bohužel je. 
Nakonec jsem ji sehnal v železářství Ferona, kde Vám dají vybrat a uříznou Vám požadovanou délku. (já mám výšku 16 cm a šířku 6cm. Samozřejmě, že je to ta vnější trubka) Akorát 2m stojí cca 550 Kc. Nerez je nerez.
Nyní mám 2 nerez trubky, které přijdou do sebe, mezeru mám přesně 3mm (max. může být 5mm) a nýní nastává otázka, jak mám trubky umístit do sebe, aby držely?! Nejprve jsem myslel, že použiji spárovací hmotu, ale od toho jsem upustil a najedou mě osvítila idea! Vzpomněl jsem si, že mám doma zbytek letecké gumy (používá se např.k výrobě praků). Tak jsem si nastříhal 6 malých kousků. Nahoru jsem dal 3 a dolů taky 3. Dát to mezi mezeru byla trošku dřina, ale nakonec se povedlo. Stačí si jen vyhrát... 
Nyní mám 2 trubky v sobě a přichází na řadu nádoba. V patentu se píše, že nejvhodnější je oválná nádoba z plexiskla, ale kde ji sehnat při dnešní nesmyslné ceně? Není to ale nemožné, výsledek stojí za to! Nakonec jsem použil skleněnou nádobu, která se používá např. k zavařování okurků (myslím tu velkou). Ta plně dostačuje na 1. test, protože jako 1.úkol je otestovat, jestli to vůbec funguje a po úspěšném pokusu hledat nějakou nádobu natrvalo!
Ale napřed se musí vyřešit otázka připojení drátů k trubkám. To jsem si myslel, že to bude snadný úkol, ale bohužel se to nedá připájit... Druhá možnost je přivařit to. Já jsem napřed použil malé krokodýlky tak, aby se navzájem nedotýkaly, což by mělo efekt, že by vznikl skrat. Nyní stačí použít kabely, které jsou potaženy gumou nebo silikonem (mám dvojlinku).
Máme vše připraveno, ale jak umístit nádobu v nádobě tak, aby ve spodu byla menší dírka pro průtok vody? Znova podotýkám, pro zkušební test, stačí mít delší gumu, kterou jsem použil k upevnění dvou trubek mezi sebe, aby přečuhovala ven a nádoba Vám bude stát.
Konečné upevnění lze vyřešit spárovací hmotou (gumovou) a vlít ji do připravené nádoby. Jako výsledek nám vznikne výlisek, který navlečeme na vnější trubku a bude nám upevňovat trubku v nádobě (není nutné pro 1.test).
Nyní stačí dráty připevnit k elektronice, nalít obyčejnou vodu do nádoby tak, aby trubky byly bezpeně pod vodou a začít s pokusem. Uzavření nádoby není potřeba, protože elektrolýzu nebudeme provádět delší dobu a nádoba bude umístěna v otevřeném větraném prostoru v bezpečné vzdálenosti od elektřiny. Do sestrojené elektroniky dáváme proud 12 V a napětí 300mA. Hodně úspěchu při pokusu a až budu mít výsledky, tak to tady zveřejním i s fotkami. viz.návody na stránce a tady schémata:

AKTUALIZACE ČLÁNKU 24.5.2008: Bohužel se nám nepodařilo sestrojit funkční model generátoru frekvencí, což má za následek, že přístroj nefunguje tak, jak má. Ale na světlo světa vysvitla naděje. V nedávné době vznikli spolky lidí, kteří se začli zajímat o tutu technologii, jsou to především "kutilové" jako já, ale mají lepší výsledky ...
Odhaduji, že v nejbližší době se někomu podaří sestrojit funkční model zařízení, který bude fungovat správně a pokud se tak stane, bude to zveřejněno na těchto stránkách i s návodem a popisem. Do této doby budu ale rád za každou vaši reakci a ideu týkající se tohoto zařízení. 

 

 

—————

Zpět