Akutní autopatie

16.08.2013 11:58

Akutní autopatie

 
Rád bych v tomto sdělení upozornil na úžasnou a jednoduchou metodu, jak doma bez jakékoliv přípravy zvládnout akutní infekci jakéhokoliv druhu. Jde o autopatii (blíže vizwww.autopatie.cz). Patří mezi homeopatickou léčbu, kdy si vyrábíme informační lék z vlastní sliny či hlenu. Pro řádnou léčbu chronických stavů se používá speciální autopatická lahvička, ve které se slina ředí vodou. Pro rychlý domácí zásah však není nutná. Jde o tak účinnou pomoc, že nad tím kroutím hlavou i já, ostřílený homeopat. Popíši vám pro ilustraci případ z velmi nedávné doby.

Byl jsem zavolán k jeden a půlleté holčičce z blízkého okolí. Vstoupil jsem do domu a spatřil uplakané, zchvácené děvčátko v náručí své ustarané maminky. Teplota 38,6, dávivý kašel, dechové potíže. Při poslechu hrudi jsem zjistil, že jde o oboustranný zápal plic. Vrzalo to tam, jako když kráčíte po zmrzlém ušlapaném sněhu. Jamka pod krkem se propadala s každým nádechem. Výdech byl obtížný, nádech lapavý. Dítě bylo značně vyčerpané. Okamžitě do nemocnice, byla moje první reakce. Po kratším rozhovoru, jsem poznal, že matka je statečná, odpovědná a nemocnice s antibiotiky a kortikoidy se jí vůbec nezamlouvá. "Změknul" jsem a dal jsem nemocné šanci se zbavit těžké infekce vlastními silami. Naordinoval jsem dvoje homeopatika (Ipeca 9 a Antimonium tartaricum 15) rozpustit do vody a po cca čtvrthodině podávat po lžičkách. A taky Oscillo. Při zhoršení stavu okamžitě na dětské oddělení. Druhý den při kontrole stále teplota nad 38, schvácenost, kašel, dechová tíseň, prakticky stejný stav. Při poslechu ale zlepšení. Již nevrzal tvrdý sníh, ale čvachtala mokrá tráva. To znamená, že se plicní sklípky vyčistily a hlen se posunul do průdušek. Zaplať Pánbůch! Vzpomněl jsem si na autopatii a tak mamince povídám: "Ať plivne do malé skleničky. Pak ji naplňte čistou vodou a vylijte to. Pak ji zase naplňte a zase vylijte. A pak zase tak. Jak u blebejch. Tak to proveďte 10x. Nakonec nechte na dně trošku vody a tu jí nalijte na čelo. Opakujte to 3x za den a vždy zvyšte počet naplnění a vylití o dvě štamprlátka. Maminka na mě nevěřícně hleděla, nicméně provedla tyto úkony. Další den mi s radostí hlásila, že za deset minut od prvního potření klesla teplota k normálu a za dalších dvacet minut normálně dýchala a začala si hrát, jako by se nic nepřihodilo. Poslechl jsem ji a zjistil, že má na plicích naprosto normální nález. Dítě bylo zdravé! Vidíte, jak imunita umí máknout, když není blokována, ale naopak povzbuzena. Těžký zápal plic vyléčený za 3 dny bez chemických léků. V dnešní době je to zázrak. Před válkou, kdy nebyla antibiotika, běžná věc, ikdyž to trvalo déle, a slabší pacienti mohli podlehnout. Díky tomu, že obranný systém sám vyřešil tak těžký stav, velmi posílil a získal cennou zkušenost. To je pro dítě nesmírná výhoda do budoucna. Naopak děcka decimovaná (většinou zbytečně)antibiotiky, protože se všichni bojí, jdou z nemoci do nemoci.

Tak jsem si udělal další zářez do pažby pušky zvané AUTOPATIE. Při této metodě dochází ředěním infekční sliny k výrobě informačního léku proti těm mikrobům, které nemoc vyvolali. Tato neuvěřitelně jednoduchá technika funguje! Nejlépe u malých dětí, jež mají rychle reagující imunitní systém. Vřele doporučuji. Nelze nic zkazit. Pokud není stav urgentní, tj. nesnese ani půlhodinku odklad, šel bych do toho. Chce to ovšem jistou dávku odvahy. To platí samozřejmě i o lékaři, který převezme za případ plnou odpovědnost. Je to o osobní zkušenosti - jako u všeho.

Dlužno říci, že autopatie ze sliny nebo prodechnuté vody aplikovaná pomocí autopatické lahvičky může vyléčit i velmi závažné stavy, jako např. zhoubný nádor nebo depresi. Pomáhá všude tam, kde se na rozvoji choroby podílí mikrosvět. Viry a plísně, ale i mikroparaziti nebo Chlamydie mohou být prostředníkem mezi nesprávným myšlením a nemocí. Je známo, že kde není plíseň, nemůže vzniknout zhoubné bujení včetně metastáz. Nebo že některé viry způsobují autoagresivní poruchu naší imunity, což vede k mnoha autoimunitním nemocem (roztroušená skleróza, záněty kloubů, ledvin, srdce, Crohn, atd.). Tam všude velmi dobře působí autopatická léčba, tím, že způsobí odchod infekce. Tím se imunitě uvolní kapacity na zvládnutí choroby samé.

PS: Dostal jsem pytlík domácích vajíček. Udělali jsme si s Jakubem (výjimečně) pořádnej "hemenex".

 

Tomáš Lebenhart

 

zdroj :www.homeopat.mypage.cz/rubriky/archiv-clanku/akutni-autopatie

 

—————

Zpět